In het Korzo Theater mocht ADO Den Haag dinsdagmiddag aantreden als één van de genomineerden voor de prestigieuze Den Haag Marketing Promotieprijs.

Foto`s: Richard Mulder

In de categorie Sport moest ADO Den Haag het opnemen tegen de CPC Loop en de Duinenmars, eveneens echte Haagse iconen. Maar waar het vorig jaar bij een nominatie bleef, won ADO Den Haag dit jaar wel. De splinternieuwe directeur Mattijs Manders had de eer de prijs uit handen van oud-voorzitter Pieter den Dulk te ontvangen.
In de All overprijs, de prijs die nog werd uitgereikt onder de winnaars van de vier categorieën (ADO DH, Mary Poppins, Sport Innolab en Parkpop), moest onze club het afleggen tegen Parkpop. Wethouder Marjolein de Jong vertelde over het moeilijke jury-overleg, waarin bekende marketingdeskundigen een keuze moesten maken uit de door het publiek gekozen genomineerden.
Naast Manders waren ook Dick Vierling, John van den Brom en zijn gehele trainersstaf aanwezig. Vooral de trainers hoopten wel heel sterk op de All overprijs, maar de directie was dolgelukkig met de gekregen waardering als winnaar van de categorie Sport. Onze club wordt gezien als een visitekaartje voor de stad Den Haag en dat stemt iedereen heel gelukkig. Volgend jaar gaan we weer voor een treetje hoger, allemaal samen!