Veel Seizoenkaarthouders, waarvoor een automatische incasso klaarstaat, hebben donderdagochtend een e-mail ontvangen waarin staat dat ‘het verwerken van de incasso niet gelukt is’, met daarin ook een betaallink. Dit bericht is verstuurd wegens een technische fout bij onze ticketprovider CM.com en kan als niet verzonden beschouwd worden.

ADO Den Haag heeft veel berichten van supporters ontvangen en begrijpt de verwarring die door de inhoud, de opmaak en het tijdstip van de mail ontstaan is. De situatie is zo snel mogelijk onderzocht door CM.com, het ticketingplatform waarvan sinds een aantal maanden gebruikgemaakt wordt door de club. Een technisch probleem blijkt de oorzaak te zijn. CM.com biedt haar excuses aan voor het ongemak.

Tot op heden heeft er nog géén ‘automatische incasso’ plaatsgevonden, in tegenstelling tot wat de e-mail ten onrechte doet vermoeden. Zoals reeds gecommuniceerd zal deze incasso wel op donderdag 25 juni verwerkt worden. Seizoenkaarthouders die eerder hebben gekozen voor de betaaloptie ‘automatische incasso’ zullen in de komende dagen geïncasseerd worden.

ADO Den Haag betreurt dat er vanwege de technische fout onnodige verwarring is ontstaan.