Na de training vrijdagmorgen, stapte John van den Brom meteen in de auto om snel naar het Kyocera Stadion te rijden. Daar ontmoette hij de mensen van Biosilk, onze splinternieuwe mouwsponsor. Tijdens een gezellige lunch werd officieel het contract getekend met deze expert in haarverzorging.

Het gezelschap kwam bijeen in de Senaatskamer.
Commercieel directeur Dick Vierling sprak de mensen van de nieuwe sponsor toe, geflankeerd door Van den Brom en Sabine Verheul, speelster van de ADO Den Haag Vrouwen.
General Manager van Biosilk, Marc van Toren, sprak ook een aantal mooie woorden over de nieuwe combinatie tussen beide bedrijven.
Het officiële moment, het tekenen van de contracten.
En net als bij een nieuwe speler, even op de foto met het shirt.

Namens Biosilk waren ook aanwezig: Edwin Hofstede (Marketing Manager), Raymond Bevelander (Sales Consultant), Renate Dersjant (Sales Manager) en Maureen Mijsters (Executive Assistant).

Afgelopen zondag, tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht, speelde ADO Den Haag voor het eerst met haar nieuwe mouwsponsor op het shirt.

BIOSILK heeft een complete haarverzorgingslijn voor elk haartype. Het merk biedt diverse categorieën haarverzorging die een specifieke oplossing bieden om te creëren, te herstellen en te vernieuwen. Daphne Deckers is als trotse ambassadrice verbonden aan BIOSILK en gebruikt de producten al jaren; haar motto luidt dan ook “Voor haar alleen het beste”. BIOSILK is verkrijgbaar bij de professionele kapper en Parfumerie Douglas.