‘Hoe spreek je het uit?’ was een veelgehoorde vraag rondom de eerste training. Onderwerp van gesprek was de nieuwe naam van het stadion van ADO Den Haag, het Kyocera Stadion.

Vele supporters lieten weten blij te zijn voor de club dat een grote sponsor geld steekt in hun club. Dat de aanwezigheid van zo’n grote partner een aantrekkingskracht kan hebben op andere nationale of internationale ondernemingen werd ook meteen onderkend. Zowel bij de Fanclub als bij Kyocera zelf kwamen leuke reacties binnen. Uiteraard werd er ook gesproken over sentimenten vanuit het succesvolle verleden, een behoorlijke groep supporters heeft de afgelopen jaren het Aad Mansveld Stadion als naam gebruikt. Maar de meerwaarde van zo’n grote sponsor woog toch zwaarder.

Dat geldt gelukkig ook voor de familie Mansveld. Namens de familie wil Ruud Mansveld, zoon van Aad, laten weten erg blij te zijn met de nieuwe naam voor ons stadion, het Kyocera Stadion. Ruud Mansveld: “Wij zijn extreem trots op het feit dat zo’n immense multinational de weg heeft gevonden naar onze club. Ik ben ervan overtuigd dat mijn vader dit ook een geweldige deal zou hebben gevonden voor de club. Als familie zijn wij enorm trots op het standbeeld bij het stadion en de tribune die naar Aad is vernoemd en dat zal voor altijd zo blijven.”

Supporters Coördinator Koos Roeg: "Ik ben erg blij met deze stap. Al jaren lang werkt iedereen bij de club keihard om een groot internationaal bedrijf op een dergelijke manier aan ADO Den Haag te binden. De supporters, op hun manier, hebben hier zeker hun steentje aan bijgedragen. Uiteraard door het inmiddels al jaren lange positieve gedrag van de hele achterban maar ook door de inbreng van individuele supporters. Zo werd ik 2,5 jaar geleden bijvoorbeeld door mijn goede vriend en voorganger Jeffrey Huf gebeld dat hij een sponsor voor het stadion zou weten, Kyocera zei hij, en kijk nu eens wat het allemaal teweeg heeft gebracht. We gaan mooie tijden tegemoet, let maar op."