Op Blue Monday, zoals 20 januari 2014 bestempeld werd dit jaar, verlengde de grootste sponsor van ADO Den Haag haar contract. Basic-Fit blijft na deze zomer nog minimaal een jaar op de borst van de Haagse spelers prijken. Het contract bevat ook nog een optie voor nog twee seizoenen.

Namens Basic-Fit tekende John Verhouden, International Sales & Marketing Manager van de keten fitnessclubs, maandagmiddag het nieuwe contract. Voor hem was Blue Monday helemaal geen deprimerende dag vertelde hij aan de aanwezige pers, alle spelers van ADO Den Haag en het kantoorpersoneel van de club. Hij zag deze dag meer als “Orange Monday”, verwijzend naar de Basic-Fit kleuren, en toonde duidelijk tevreden te zijn over de samenwerking met ADO Den Haag en de naamsbekendheid die er voor zijn onderneming uit voorkomt. Piet Jansen, Algemeen Directeur van ADO Den Haag en gastheer op deze middag: “Sportief mogen we dan even zware tijden meemaken, we moeten ons verstand er goed bijhouden, samenwerkingen als deze koesteren en samen ervoor blijven gaan. Dat doen we uiteraard zeker met Basic-Fit, als hoofdsponsor onze grootste sponsor van allemaal. Het vertrouwen wat uit deze vroege verlenging spreekt stemt ons erg gelukkig en samen gaan we de toekomst positief tegemoet.”

Basic-Fit staat sinds de zomer van 2011 op het shirt van ADO Den Haag. Met 91 sportscholen is Basic-Fit de grootste budget fitnessclub van Nederland. Voor meer informatie over deze gewaardeerde hoofdsponsor, kijk op www.basic-fit.nl.

Naast het hoofdsponsorschap bij ADO Den Haag heeft Basic-Fit landelijk ook veel bekendheid gegenereerd met hun televisiecommercials met Tatjana Simic in de hoofdrol.

Vorig seizoen opende de selectie van ADO Den Haag een nieuwe vestiging van Basic-Fit in het Zuiderpark.