Rabobank Den Haag en omgeving en ADO Den Haag hebben hun samenwerking vernieuwd. Meer dan ooit leggen zij daarbij het accent op het bevorderen van welzijn in de stad en omgeving. Bank en club zijn het er over eens dat ADO Den Haag een belangrijke voorbeeldfunctie heeft als het om gezondheid en bewegen gaat. Justin Goetzee, commercieel directeur ADO Den Haag: “Het is in deze tijd erg bijzonder dat een groot partnership als dit met één jaar en vooruitzichten op drie jaar wordt verlengd. De Rabobank is voor ons een erg grote en belangrijke partij, dus zijn wij trots op de nieuwe overeenkomst.” Maarten Gresnigt, directeur Marketing, Communicatie en Coöperatie bij de Rabobank: ”Wij geloven in investeringen in partners die de idealen van een duurzame samenleving willen helpen realiseren. Samen met hen kunnen we onze kennis en ons geld structureel in de leefbaarheid van ons werkgebied steken. Topsport bij ADO Den Haag inspireert en stimuleert tot meer breedtesport en daarmee tot een gezondere samenleving.”
Uitwerking
Naast algemene steun aan de club intensiveert de Rabobank de samenwerking met de ADO KIDS. Bij evenementen als de ADO Familiedag zal de bank een prominente rol gaan spelen. Ook gaat de bank samen met Business to Business ADO Den Haag een activiteit organiseren, waarin de Stichting ADO Den Haag in de Maatschappij centraal staat. Deze stichting wil samen met partners als de Rabobank bijdragen aan de ontwikkeling van sportieve en respectvolle jongeren, hen toekomstperspectief bieden, gezondheid bevorderen en mensen dichter bij elkaar brengen. De Rabobank heeft via haar Stimuleringsfonds kortgeleden al geïnvesteerd in het project Playing for Success waardoor kinderen met een leerachterstand in het Kyocera stadion een steuntje in de rug krijgen.
Door jaarlijkse ontmoetingen van de trainersstaf van ADO Den Haag met managers van de Rabobank en een jaarlijks klantenevenement zullen beide partijen de komende tijd ook de verbindingen met elkaar en de achterban verstevigen.
Terug naar overzicht
Lees ook
Overig
Overig