Basic-Fit zal twee extra seizoenen op de voorkant van het shirt van ADO Den Haag prijken. De samenwerking bevalt uitstekend en daarop hebben beide partijen besloten de samenwerking met twee jaar te verlengen. Donderdagmiddag hebben ADO Den Haag en Basic-Fit onder toeziend oog van de pers een contract getekend tot en met juli 2014. Basic-Fit maakt deel uit van de HealthCity groep, met de grootste fitness- en welnessketen in Europa. Een verschil met vorig jaar zal zijn dat de partijen hebben besloten om minder met uitingen van Health City te werken en meer met uitingen van Basic-Fit. Op die manier zal het merk Basic-Fit nog optimaler worden geladen.
“We hebben gemerkt dat naast “HealthCity” ons sterk opkomende merk “Basic-Fit” het beste gekoppeld kan worden aan voetbal in het algemeen en ADO Den Haag in het bijzonder. Dit merk is inmiddels in een jaar tijd verdubbeld qua aantal clubs/leden”, aldus John Verhouden verantwoordelijk voor Sales & Marketing bij Basic-Fit.
Volgens Algemeen Directeur Cees Driebergen van ADO Den Haag is de samenwerking een toonbeeld van de aantrekkingskracht van ADO Den Haag. “Na een jaar met elkaar te hebben samengewerkt werd snel duidelijk dat beide partijen tevreden zijn over deze partnership. Duurzame partners zijn voor ADO Den Haag erg belangrijk en wij zijn dan ook blij en trots dat Basic-Fit heeft besloten nog twee jaar langer hoofdsponsor te zijn.”
Terug naar overzicht
Lees ook
Overig
Overig