Organiseer nu uw Kerst- of Nieuwjaarsborrel in een unieke omgeving!
Dit jaar weer een unieke Kerst- of Nieuwjaarsborrel organiseren voor uw personeel en/of relaties? Het Kyocera Stadion biedt deze mogelijkheid! In één van onze exclusieve zalen kunt u genieten van een arrangement inclusief de aanwezigheid van ADO Den Haag mascotte ‘Storky’, een interessante rondleiding door het stadion, een hapje en een drankje. Het arrangement kan zelfs nog uitgebreid worden met een buffet, een toespraak van een directie lid of oud speler of aanwezigheid van een speler/speelster van ADO Den Haag! Kerst- Nieuwjaarsborrel vanaf 10 personen
Welkomst of toost drankje
Hollands drankenassortiment
Luxe borrelgarnituur
Assortiment luxe noten en zoutjes
Een sfeervol, voor uw groep, afgezet deel van onze Brasserie Interessante rondleiding door het stadion
Gratis parkeergelegenheid
€25,- p.p. (minimaal 10 personen)
Kerst- Nieuwjaarsborrel vanaf 50 personen*
Tijdens uw Kerst- of Nieuwjaarsborrel kunt u 2,5 uur genieten van dit uitgebreide arrangement, bestaande uit:
Welkomst of toost drankje
Hollands drankenassortiment
Luxe borrelgarnituur
Assortiment luxe noten en zoutjes
Sfeervol ingerichte zaal Aanwezigheid van mascotte ‘Storky’ Interessante rondleiding door het stadion
Gratis parkeergelegenheid
€40,- p.p. (minimaal 50 personen)
Aanvullend vanaf 50 personen: Uitgebreid diner buffet € 32,50 p.p.
Toespraak van een directie lid of oud speler in overleg mogelijk
Aanwezigheid van speelsters van ADO Den Haag in overleg mogelijk
Aanvullend vanaf 100 personen:
Aanwezigheid van een speler van ADO Den Haag in overleg mogelijk
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Events via 070-3054510 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
*Voorwaarden
U krijgt op de dag zelf een uitrijticket voor uw auto. De directie, (oud) spelers en speelsters zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid. Per uur langer dan de aangegeven 2,5 uur betaald u €2,75 per drankje op nacalculatie en €27,50 aan personeelskosten. Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Terug naar overzicht
Lees ook
Overig
Overig