Uit het jaarlijkse onderzoek van sportmarketingplatform SportNext is naar voren gekomen dat ADO Den Haag nog steeds de grootste club is van de Keuken Kampioen Divisie op social media.
Bij haar terugkeer in de Keuken Kampioen Divisie was ADO Den Haag vorig seizoen meteen de grootste club op social media. Daarmee werd destijds NAC Breda van de troon gestoten. De Bredanaars misten vorig seizoen vooral op TikTok de slag en hebben dat gat op ADO Den Haag nog niet kunnen dichten. Ook op Facebook, Instagram, Twitter en YouTube is de residentieclub groter. Sterker nog: met haar totaal aantal volgers zou ADO Den Haag in het Eredivisie-overzicht gewoon tot de top tien behoren.
Met het totale aantal van 281.806 volgers heeft de club een groei gerealiseerd van 9,5% ten opzichte van het seizoen ervoor.
Overzicht: Keuken Kampioen Divisieclubs op social media
Klik hier om het volledige artikel van SportNext over het onderzoek te lezen
Terug naar overzicht
Lees ook
Wedstrijden
Overig