ADO Den Haag Vrouwen speelt vanaf dit seizoen (2020-2021) met het logo van TOTO op de mouw. De enige officiële aanbieder van sportweddenschappen Nederland en de club gaan een driejarige samenwerking aan, die direct ingaat.

Mario Seffelaar, commercieel manager bij ADO Den Haag Vrouwen, is verheugd met dit nieuws: `Wij zijn enorm blij met het partnership dat wij voor minimaal drie jaar met elkaar aangaan. Met de opmars die het vrouwenvoetbal nu doormaakt, is het een enorme stap in de professionalisering dat een grote partij als TOTO zich aan de Vrouwen Eredivisie verbindt. Wij zijn trots dat TOTO helpt onze dromen en ambities te kunnen verwezenlijken.`

`Als partner van de KNVB support TOTO het Nederlands voetbal al jaren. Vanaf dit voetbalseizoen heeft TOTO de steun aan het Nederlands voetbal vergroot door sponsor te worden van tien Eredivisie clubs. Daar voegen we nu ook de vrouwenteams van deze clubs aan toe die in de Vrouwen Eredivisie spelen. Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij TOTO: `Voor TOTO zijn de vier partnerships een logische stap. Het vrouwenvoetbal maakt een grote ontwikkeling door. Dat geldt ook voor de Vrouwen Eredivisie. De ambities zijn groot. Met de sponsoring van vier voetbalclubs uit de Vrouwen Eredivisie, waaronder ADO Den Haag, leveren wij een bijdrage aan deze mooie ambitie. En verdiepen we de samenwerking met deze clubs én dus ook met ADO Den Haag.`

Over TOTO
TOTO is een oer-Hollandse aanbieder van sportweddenschappen en de enige legale aanbieder van sportweddenschappen in Nederland. Elke dag is er een groot aanbod van sportwedstrijden waarbij de speler een voorspelling kan plaatsen op een sportwedstrijd. TOTO is één van de zeven spellen van Nederlandse Loterij. Jaarlijks investeert Nederlandse Loterij meer dan 45 miljoen euro in de Nederlandse sport via het NOC*NSF.

Fotografie: Hiske van der Gronden