Telecomaanbieder Simpel en ADO Den Haag hebben een sponsorovereenkomst getekend. Naast Basic-Fit en Star Balm is Simpel de derde sponsor die in korte tijd tekent bij de residentieclub. Met het ondertekenen van deze sponsorovereenkomst verstevigt Simpel haar wortels in het Nederlands betaald voetbal. Naast de Haagse club verbond Simpel zich eerder al aan voetbalclubs Vitesse, FC Utrecht en Roda JC.

Na Arnhem, Utrecht en Kerkrade kiest Simpel nu dus voor Den Haag. De aanwezigheid van de telecomaanbieder in het Kyocera stadion wordt zichtbaar door onder andere ledboarding. Daarnaast profiteren ADO Den Haagsupporters van een speciale aanbieding van Simpel. Het Business Partnership met ADO Den Haag, dat vrijdag 30 maart bekrachtigd is, is een logisch vervolg op de eerdere voetbal sponsordeals van de telecomaanbieder. Jasper de Rooij (directeur Simpel):"Wij kiezen er heel bewust voor om te investeren in sport. Het bindt mensen. Wij willen dat voetbal weer een leuke ervaring wordt. Een feestje, waar jong en oud met plezier heen gaat. Door het partnership met ADO Den Haag hopen wij hier iets aan bij te dragen." ADO Den Haag is blij met z’n nieuwe sponsor. Algemeen Directeur Cees Driebergen: “ADO Den Haag is trots dat Simpel heeft gekozen om hun Business model ook bij ADO Den Haag te introduceren. Simpel is bekend als sponsor in het voetbal en heeft dus ook al ervaringen opgedaan bij andere clubs. Deze samenwerking is bedoeld om supporters van ADO Den Haag te overtuigen om goedkoper te gaan bellen via Simpel. Hierbij geldt als motto: voordeel voor de supporter, steun ADO Den Haag en bel Simpel. Hierbij geven we voor alle supporters die overstappen een aantal leuke prijzen weg. De rol van onze loyale supportersschare is in deze samenwerking dus ook erg belangrijk.”