Anno 2020 zijn de diverse social media-kanalen niet meer weg te denken uit de samenleving. Ook ADO Den Haag bereikt dagelijks een grote groep mensen via Twitter, Facebook, Instagram (Story), YouTube en LinkedIn. Rond de jaarwisseling kwam daar één platform bij: TikTok. Op dit relatief nieuwe medium is ADO Den Haag in rap tempo gegroeid naar 25.000 volgers.
TikTok is een social media-app die bedoeld is voor korte en luchtige video's, die veelal gecombineerd worden met muziek en effecten. Het is een ideaal platform om grappige, historische en leuke voetbalmomenten te delen. Dat doet ADO Den Haag nu drie maanden en in dit tijdsbestek heeft de club al maar liefst 25.000 volgers verzameld. Goed voor een tweede plaats in de Eredivisie, waar op dit moment bijna de helft van de clubs van op TikTok actief is.
In deze periode van het coronavirus wordt er niet gevoetbald, maar hoef je ADO Den Haag dankzij alle social media-kanalen online niet te missen. Volg de club op Twitter, Facebook, Instagram (Story), YouTube, LinkedIn en dus ook op TikTok.
Terug naar overzicht
Lees ook
Overig
Overig