ADO Den Haag en TOTO hebben de handen ineengeslagen voor een meerjarige samenwerking. Dit houdt onder meer in dat het logo van TOTO tot medio 2023 op de mouw van de wedstrijdshirts van ADO Den Haag zal prijken.

ADO Den Haag en TOTO zijn dus niet alleen meer buren, maar nu ook partners van elkaar. Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij TOTO: “TOTO is vanaf haar oprichting in 1957 innig verbonden met de Haagse regio. Het hoofdkantoor van TOTO kijkt uit op het Cars Jeans Stadion van ADO Den Haag. Wij zijn trots dat deze verbondenheid nu tot uitdrukking komt in de sponsoring van ADO Den Haag.”

“We zijn zeer verheugd met de samenwerking met TOTO”, reageert Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag. “Bij ADO Den Haag is de lokale verbinding altijd groot, maar Den Haag is ook een internationale stad waarbij organisaties met een A-status passen. In dat opzicht is dit een nieuwe mijlpaal voor onze club, die ons meer allure kan geven in en richting de stad. TOTO is een merk dat uitstekend past bij de stappen die we hierin willen zetten. We kijken uit naar een prettige samenwerking.”

Over TOTO
TOTO is een oer-Hollandse aanbieder van sportweddenschappen en de enige legale aanbieder van sportweddenschappen in Nederland. Elke dag is er een groot aanbod van sportwedstrijden waarbij de speler een voorspelling kan plaatsen op een sportwedstrijd. TOTO is één van de zeven spellen van Nederlandse Loterij. Jaarlijks investeert Nederlandse Loterij meer dan 45 miljoen euro in de Nederlandse sport via het NOC*NSF.

toto2

Van links naar rechts: Sam Depoortere (Business Director TOTO), Mohammed Hamdi (Algemeen Directeur ADO Den Haag), Arno de Jong (Chief Marketing Officer TOTO) en Gert-Jan Bunt (Commercieel Directeur ADO Den Haag).

(L-R) Samenwerking TOTO en ADO Den Haag