In deze lastige periode, waarin het coronavirus veel impact heeft op iedereen, hecht ADO Den Haag er veel waarde aan om nauw in contact te blijven staan met haar zakelijke relaties. Daarom organiseerde de club vrijdagmiddag een drive-thru voor sponsoren. Het leidde niet alleen tot auto’s vol lekkernijen, maar ook tot veel positieve reacties.

Vanaf 15.00 uur konden de ruim vijftig aangemelde bedrijven hun wagen door de entreeboog van de drive-thru sturen. Na een vrolijk en geel-groen ontvangst bij deze ingang kon er een route worden afgelegd op het parkeerterrein van het Cars Jeans Stadion. Met diverse kraampjes, muziek en smakelijke boxen met etenswaren werd er alles aan gedaan om de zakelijke relaties een geslaagd ritje te bezorgen. Op diverse plekken van het parcours kwamen de sponsoren bekende ADO Den Haag-gezichten tegen.

img 6835

Met oog op de naderende vrijdagmiddagborrel lag er bij de eerste stand een borrelbox te wachten op de zakelijke leden. Daarna was het tijd voor het grotere werk, aangezien HANOS voor elke sponsor een heerlijke dinerbox had samengesteld. Deze werden uitgedeeld door aanvoerder Aaron Meijers en keeper Mike Havekotte, die met de sponsoren op de gevoelige plaat werden vastgelegd met een polaroidcamera, bediend door verzorger Dino Nunes.

Onderweg naar de volgende halte kwamen de sponsoren vervolgens Mohammed Hamdi (Algemeen Directeur) en Martin Jol (Hoofd Technisch Hart) tegen. Ook de andere directieleden van ADO Den Haag liepen gezellig rond op het parkeerterrein, waar ook veel andere personeelsleden de handen uit de mouwen staken. De directie van de club stelde het zakelijke bestand onlangs overigens van alle actualiteiten op de hoogte in een speciaal voor hen georganiseerd webinar.

img 6839

Een ijskar van Sgroppino, met fysiotherapeut Edwin Coret als gelegenheidsijscoman, was het slotstuk van de drive-thru. Zo gingen de sponsoren met een lekker Italiaans ijsje, maar ook met een volle auto en een lekker weekendgevoel naar huis.

Video ADO TV

 

Fotogalerij