ADO Den Haag organiseerde dinsdag een webinar voor haar zakelijke relaties. De directie gaf hierin een update over de actuele stand van zaken, de invloeden van het coronavirus en de commerciële aanpak en segmentatie richting de komende periode.

In deze coronacrisis hecht ADO Den Haag er veel waarde aan om in contact te blijven met haar sponsoren. Eerst onder meer met een belronde, nu dus met een webinar. Sponsoren konden zich hiervoor aanmelden en vervolgens op dinsdagmiddag inloggen. Namens ADO Den Haag namen Mohammed Hamdi (Algemeen Directeur), Jachin Wildemans (Financieel Directeur), Gert-Jan Bunt (Commercieel Directeur) en Martin Jol (Technisch Adviseur) - verspreid over twee blokken en uiteraard met genoeg afstand tussen de twee sprekers - het woord. Ondertussen was er gelegenheid tot het stellen van vragen in het webinar, dat mede mogelijk gemaakt werd door AVEQ.

 

Elkaar helpen
Hamdi opende het webinar en weidde uit over de actualiteit en de impact van het coronavirus op de club. De Algemeen Directeur legde onder meer uit hoe ADO Den Haag in deze periode in beweging blijft. Daarnaast noemde hij de fans en sponsoren. “Als je ziet hoe de supporters zich maatschappelijk inzetten, dan zijn wij daar met z’n allen erg trots op. Ook de samenwerking met de sponsoren doet ons veel deugd. Dat is ook een belangrijke boodschap in dit webinar; we moeten elkaar steunen. We zijn er voor elkaar in goede en in slechte tijden.”

Wildemans nam vervolgens het stokje over van Hamdi en ging nader in op de financiële situatie, waarbij het op dit moment uiteraard belangrijk is om te denken in verschillende scenario’s is. Na het eerste blok, met Hamdi en Wildemans, was het tijd voor een videoboodschap van Aaron Meijers. “We moeten elkaar zoveel mogelijk helpen en steunen, zoals jullie dat ook altijd bij ons doen. Daar zijn we jullie erg dankbaar voor”, sprak de aanvoerder.

Commercie en voetbal
De eerste helft van blok twee bestond uit een verhaal van Bunt over de commerciële doelstellingen en plannen. De Commercieel Directeur sprak over de plannen voor een vernieuwing in segmentatie, maar ook over het versterken van de relatie met de sponsoren, met een nog betere dienstverlening. “Zonder bestaande relaties geen groei”, aldus Bunt.

Het slotakkoord was voor Jol, die mooie anekdotes uit het verleden afwisselde met een schets van zowel de situatie van nu als de technische plannen voor de toekomst. Wat dit laatste betreft ligt de focus onder meer op de identificatie met de stad, de binding met de regio en de gemeente en de jeugdopleiding. ‘Meer doorstroom en doorverkoop’ was één van de doelen die Jol uitlichtte.

Wilt u ook een webinar organiseren in het Cars Jeans Stadion? Hospitality & Events kan u in samenwerking met AVEQ daarbij van dienst zijn. Van deskundig advies over het opzetten en organiseren van het webinar, tot volledige technische ondersteuning tijdens de live-uitzending. Wij helpen u graag uw verhaal te vertellen! Voor meer info: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..