ADO Den Haag en Sligro slaan hun geel-groene handen ineen en gaan een nieuwe samenwerking met elkaar aan. Afgelopen week hebben beide partijen een handtekening gezet onder een verbintenis die tot medio 2024 loopt. Sligro, de organisatie die valt onder moederbedrijf Sligro Food Group, zal dus de komende jaren haar producten leveren aan zowel het Cars Jeans Stadion, ons trainingscomplex en ons jeugdcomplex ‘De Aftrap’.
Sligro levert food & beverage-gerelateerde producten en diensten aan horeca- en grootverbruikondernemers. De organisatie kenmerkt zich door haar klanten een scherp en marktconform geprijsd assortiment van ruim 75.000 artikelen aan te bieden. Sligro bezit maar liefst 50 regionale zelfbedieningsgroothandels, acht bezorggroothandels en twee sterke franchiseformules.
Menno de Vries, Key Accountmanager bij Sligro Food Group, ziet veel mogelijkheden met deze samenwerking. “Net als bij ADO Den Haag zetten wij bij Sligro de mensen voorop en hebben we gastvrijheid hoog in het vaandel staan. We willen de club graag verder helpen als regionale partner. Dat doen we door samen op te trekken met evenementen en intensief samen te werken. De betrokkenheid is extra groot, omdat we met een vestiging op steenworp afstand zitten. We zullen met ADO Den Haag mee gaan denken op het gebied van food & beverage en inspelen op de behoeftes en zodoende de ultieme ervaring te bieden voor de fan in het stadion.”
Denice Opmeer, Operationeel Manager van ADO Den Haag, spreekt van een logische keuze voor Sligro. “ADO Den Haag en Sligro zijn toch twee zeer bekende merken binnen hun eigen segment. Met deze samenwerking zullen we twee werelden samenbrengen, dat van food & beverage, maar natuurlijk ook op sportief gebied. We zijn verheugd dat we de aankomende jaren samen kunnen werken om de fan op de best mogelijk manier te kunnen bedienen in het Cars Jeans Stadion.”