Op vrijdag 13 november organiseerde ADO Den Haag een online quiz voor haar sponsoren. De deelnemers kregen de kans om in vier verschillende rondes hun kennis over ADO Den Haag te laten zien. Het was lang spannend, maar uiteindelijk gingen Timo Bosman (Hofstad Festival) en Rick de Vroom (Uitgeverij West Media) er met de winst vandoor.
Ter voorbereiding op de ADO Den Haag-quiz kregen alle deelnemers in de ochtend een smakelijk borrelpakketje (mogelijk gemaakt door Luden Den Haag) op hun kantoor bezorgd door de accountmanagers van ADO Den Haag. Een mooie gelegenheid om een aantal bekende gezichten terug te zien en even met elkaar bij te praten.
Om 16.00 uur begon vervolgens de quiz met de aftrap van Gert-Jan Bunt en Jesper van den Bosch. De presentatoren van deze middag waren speciaal voor de gelegenheid gekleed in een spetterende geel-groene outfit. Daarnaast was 'special guest' Shaquille Pinas aanwezig om de eerste ronde van de quiz te presenteren en te assisteren bij de prijsuitreiking.
Ook was er gezorgd voor mooie prijzen. Zo viel er onder andere een 'ADO Thuis'-pakket te winnen en was er een schitterende hoofdprijs. De winnaar van de quiz kreeg als prijs namelijk een weekend cabrio rijden, aangeboden door mobiliteitspartner BMW Dusseldorp. Uiteindelijk wonnen Timo Bosman (Hofstad Festival) en Rick de Vroom (Uitgeverij West Media) de spannende quiz en gingen zij er met de hoofdprijs vandoor. Op de tweede plaats eindigde Yordi Korenromp (Nietzman & Korenromp Schilderwerken).