ADO Den Haag heeft de samenwerking met Tckl verlengd. Sinds vorig seizoen gebruiken alle Sky Lounge-houders van ADO Den Haag de software van Tckl om zakelijke gasten digitaal uit te nodigen voor wedstrijden. Gert-Jan Bunt, Commercieel Directeur van ADO Den Haag, reageert: "Tckl heeft voor ons het arbeidsintensieve proces van het toewijzen aan en verspreiden van e-tickets onder Sky Lounge-houders en hun gasten gestroomlijnd met hun software. De belangrijkste reden om deze samenwerking door te zetten is echter het feit dat Tckl als zeer positief wordt ervaren door Sky Lounge-houders en relaties.’’
Tckl is uiteraard ook blij met de vernieuwde samenwerking met ADO Den Haag. Omdat het op dit moment is toegestaan om binnen strikte coronamaatregelen bezoekers en zakelijke relaties te ontvangen in het stadion, is de meerwaarde van Tckl voor ADO Den Haag en sponsoren nog groter. Marc Schriemer, Directeur bij Tckl legt uit: "We hebben onze software direct in lijn gebracht met de voorwaarden vanuit de overheid en het RIVM. Zo moet iedereen die iets organiseert in het kader van contactonderzoek bijhouden wie wanneer waar is geweest. Met Tckl registreer je dit automatisch, binnen de kaders van de AVG én volgens de richtlijnen van het RIVM. Zeker nú is Tckl daarmee een perfecte oplossing voor ieder bedrijf dat gasten uitnodigt."