Wat kan er een hoop veranderen in twaalf maanden. Dit was de meest gehoorde uitspraak tijdens de Nieuwjaarsreceptie die dinsdagavond plaatsvond in het Cars Jeans Stadion. Door veel vrolijke gezichten werd er geproost op het nieuwe jaar, waarin ADO Den Haag wil voortborduren op de prestaties in het voorbije jaar.
Na de binnenkomst van veel sponsoren, relaties en uiteraard de selectie en staf van ADO Den Haag was het eerst tijd voor een hapje en drankje in De Ooievaar. De Nieuwjaarsreceptie werd vervolgens voortgezet in de Zuiderpark Lounge, waar Algemeen Directeur Mattijs Manders het woord nam. De bestuurder bedankte een aantal sponsoren en clubmensen, omschreef 2017 als een ‘zwaar jaar met sportieve en commerciële successen’ en stond ook stil bij de minder leuke zaken uit het vorige jaar. Teleurstellend was met name de zaak tegen United Vansen, maar gelukkig is de relatie met de grootaandeelhouder nu beter dan ooit tevoren. Dat biedt vertrouwen en rust.
Na de speech van Manders werd het podium geschonken aan een 'Duitse' komiek. De goedlachse man werd aangekondigd als marketingdirecteur van Borussia Dortmund, maar ontpopte zich al snel als een vlotte vent met gevatte grappen. In de flink gevulde zaal was continu gelach te horen. Na het Duitse optreden werd er tijdens een borrel nog uitgebreid gesproken over het wel en wee rond ADO Den Haag. Met een glimlach kon er worden geconstateerd dat het contrast met voorgaande jaren groot is: er is veel veranderd, in positieve zin!
Videoverslag van de Nieuwjaarsreceptie
Fotoserie van de Nieuwjaarsreceptie