Jaarlijks worden door KPN de Channel Awards 2015 georganiseerd. Bij dit event staan de prestaties en resultaten van de business partners van KPN op het gebied van klantgerichtheid, innovatie en marketing centraal. De best presterende business partners worden tijdens dit event beloond met een Channel Award. DB Telecom, trots sponsor bij ADO Den Haag, won dit jaar de KPN Marketing Award met een ludieke actie in het Kyocera Stadion van ADO Den Haag.
De KPN Marketing Award is bestemd voor de business partner van KPN die een innovatieve marketing campagne en/of oplossing in de markt heeft gezet. Een jury, drie directieleden van KPN Zakelijke markt, selecteerde de genomineerden, waarna alle business partners hun stem mochten uitbrengen. DB Telecom, Excellence Partner van KPN, was genomineerd voor een integrale marketingcampagne rondom KPN ÉÉN, waarbij als kers op de taart een parachutist in het Kyocera Stadion landde.
"Op 6 april 2014 hebben we op spectaculaire wijze KPN ÉÉN voor eens en altijd laten landen in de regio Haaglanden. Een parachutist sprong van 2 km hoogte uit een helikopter en landde samen met de bekende KPN ÉÉN dobbelsteen in het Kyocera Stadion." vertelt Ilona van Waveren, Marketing en Communicatie Medewerker bij DB Telecom. Scoren met KPN ÉÉN werd op die dag letterlijk genomen. "Bij ADO Den Haag komt het bedrijfsleven uit de regio's Westland en Den Haag samen. Voor ons de perfecte plek om deze boodschap te brengen. En als we dat dan doen, waarom dan niet op een manier die bezoekers bij blijft?" De stunt kreeg na de wedstrijd volop aandacht in de Grote ADO Show op TV West en op Studio Sport en markeerde het einde van een integrale KPN ÉÉN marketingcampagne. Roel Helleman, Marketing en Communicatie Manager bij DB Telecom: "Naast een behoorlijk aantal leads en uitgebrachte offertes heeft de actie bij ADO Den Haag direct geleid tot nieuwe business contracten."
ADO Den Haag feliciteert DB Telecom met het winnen van de Award!