Sinds jaar en dag is ADO Den Haag zichtbaar in haar regio met structurele impactgerichte programma’s om unieke doelgroepen een steuntje in de rug te bieden. Met de kracht van het merk en het middel voetbal zet de club zich in met sociaal-maatschappelijke projecten om een gezonde verandering te creëren voor elk individu. Dit is onderdeel van het bestaansrecht van onze voetbalorganisatie en maakt ons meer dan een voetbalclub.
Ook duurzaamheid biedt de kans om gezamenlijk, op een unieke ‘Haagse’ wijze, ook buiten het veld te scoren. Om deze reden werd er de afgelopen maanden intensief gesproken met bijvoorbeeld Gemeente Den Haag, Duurzaam Den Haag en bureaus die gespecialiseerd zijn op het gebied van duurzaamheid. Samen met onze huidige partners wordt er gekeken naar een duurzame samenwerking richting het ambitieuze doel van de stad om in 2030 CO2-neutraal te zijn. Neem Touringcarbedrijf van Heugten Tours, onze partner die onder meer de spelersbus van de club verzorgd, die voor 90% fossielvrij vervoer verzorgd.
ADO Den Haag kan dit niet alleen, samen zullen wij onze mooie stad een stukje groener en duurzamer maken. Met de oprichting van de #ADOgroen Partnerclub bieden wij bedrijven en organisaties de kans om de handen ineen te slaan om meer sociale-maatschappelijke en duurzame keuzes te maken voor een mooiere stad. Met netwerkbijeenkomsten, workshops en bedrijfsbezoeken bieden wij de mogelijkheid om jouw organisatie toekomstbestendig te maken op SROI en Duurzaamheid. Doe mee én word lid van de #ADOgroen Partnerclub
#ADOgroen Partnerclub is een initiatief van ADO Den Haag, Stichting ADO Den Haag in de Maatschappij en Gemeente Den Haag en is op 27 oktober jl. afgetrapt met de Wethouder Sport, Wethouder Duurzaamheid, Algemeen Directeur van ADO Den Haag en de Voorzitter van Stichting ADO Den Haag in de Maatschappij.
Meld jouw bedrijf aan voor het #ADOgroen Partnership
- Actief onderdeel zijn en gebruik maken van een breed, regionaal zakelijk netwerk op gebied van gezondheid (SROI) en duurzaamheid;
- Gratis deelname voor vier personen van het bedrijf aan de vier netwerkbijeenkomsten en de #ADOgroen jaarpresentatie;
- Vermelding op website van ADO Den Haag, inclusief één bericht op de socials;
- Gereduceerde groepstarieven voor wedstrijden ADO Den Haag;
- Ontvangst van kwartaaleditie ADO Den Haag Magazine en online-nieuwsbrieven.