Nieuws

De afgelopen drie seizoenen berekende de MVO-afdeling van de club haar eigen maatschappelijke impactwaarde in samenwerking met Social Handprint by MAEX. Met de herpositionering van de club met de beweging ADOgroen heeft de club stappen gemaakt om de gehele maatschappelijke impactwaarde onder de loep te nemen met een prachtig resultaat!

Dit seizoen stonden er 500 projectactiviteiten op 66 verschillende locaties op het programma waarmee er 11.600 ‘Unique Moments of Contact’ weer gecreëerd voor 1.900 structurele deelnemers. Hiermee heeft de club raakvlag met 14 van de internationaal gestelde ‘Sustainable Development Goals’ en verhoogt ADO Den Haag haar maatschappelijke impactwaarde met 59% naar €3,15 per geïnvesteerde euro met een totale maatschappelijke impactwaarde van €4,18 miljoen euro en een verwachte impactgroei van 20% richting 2024-25.

adogroen

Speciale dank gaat uit naar Gemeente Den Haag, Parnassia, Fonds1818, Menzis, Velpa, Stichting Talentontwikkeling, Touringcarbedrijf Van Heugten Tours , PLYRS b.v., MatchWornShirt en alle andere partners en stakeholders waarmee wij het succesvolle seizoen hebben gedraaid.