Wie neem jij mee?

Als (huidige) Seizoenkaarthouder krijg je het recht om voor een gekoppelde relatie tijdens de verlengperiode al een (extra) Seizoenkaart aan te schaffen. 

Weten hoe je dit kan doen? Volg onderstaande stappen. 

Stap 1: Koppel een vriend(in), kennis of familielid

Klik binnen de ticketingomgeving rechtsboven op het menu (de drie streepjes). Klik vervolgens op familie/ vrienden koppelen. Wanneer je op de button hebt geklikt dien je drie velden in te vullen. Relatienummer, postcode en pincode.
Het relatienummer en de postcode zijn te vinden in het profiel van degene die je wilt koppelen. Ook de pincode tref je hier (in de afbeelding hieronder zie je waar deze staat). Als het koppelen is gelukt verschijnt de gekoppelde relatie binnen ditzelfde scherm. 

stap1 koppelen

Stap 2: Log in als Seizoenkaarthouder

Log in met het e-mailadres welke gekoppeld is aan jouw seizoenkaart. Op de homepagina staat een apart kopje met ''Seizoenkaart 2025-2026'' waar je op ''bestellen'' kan klikken. Het bestellen van een tweede kaart lukt dus alleen indien je stap 1 hebt doorlopen en iemand aan jouw account gekoppeld is.

Stap 3: Koop een extra Seizoenkaart aan en zet deze op naam

Iedereen met een Seizoenkaart ziet deze terug als reservering in zijn/haar account. Wil je de extra Seizoenkaart aanschaffen dan kun je bij Seizoenkaart bestellen 1 extra stoel bijkopen.

stap2 kaart bestellen

Vervolgens ziet je onderin ''Aantal geselecteerde stoelen: 1 van 2''. Als ze daarop klikken komen de geselecteerde stoelen naar voren en kunnen mensen een vak aanklikken waar ze de extra seizoenkaart willen.

Bij het afronden van de bestelling is belangrijk om te vermelden dat een seizoenkaart uniek op naam moet staan omdat de bestelling anders niet afgerond kan worden. Er moet, zoals bij stap 1, iemand aan diegene gekoppeld staan die ze dan kunnen selecteren.