Voorwaarden Seizoenkaart 2020-2021

VOORWAARDEN SEIZOENKAART 2020/2021

Full Support (Seizoen 2020/2021)
Deze Seizoenkaart is de ultieme vorm van steun aan onze club! Wij beseffen hoe bijzonder dat is en daar willen we ook graag iets moois voor terug doen! Kies je vóór 16 juni voor de ‘Full Support’-optie, dan ontvang je een exclusieve Gouden Seizoenkaart*. Je behoudt het recht op een Gouden Seizoenkaart zolang je Seizoenkaarthouder bij ADO Den Haag bent. Tevens ontvang je een unieke vlag, waar we gedurende het seizoen leuke acties voor uitrollen. Full Support is op basis van één seizoen, waarbij je kiest voor geen tegemoetkoming indien er niet of niet altijd met aanwezigheid van publiek zal worden gespeeld.

Support (Seizoen 2020/2021)
Omdat het nog onzeker is in hoeverre wij volgend seizoen met aanwezigheid van publiek in het Cars Jeans Stadion kunnen spelen, bieden wij bij de mogelijkheid om met 15 procent korting een Seizoenkaart aan te schaffen. De ‘Support Seizoenkaart’ is op basis van één seizoen, waarbij je geen aanspraak maakt op een tegemoetkoming indien er niet of minder met aanwezigheid van publiek kan worden gespeeld.

Verlengen van je huidige Seizoenkaart?
Dan hoef je op dit moment niets te doen. ADO Den Haag zal geen prijsverhoging doorvoeren op de Seizoenkaart. Dit betekent dat de prijzen van afgelopen seizoen ongewijzigd blijven. Indien je geen keuze doorgeeft en kiest voor het verlengen van je huidige Seizoenkaart, dan betekent dit dat deze, volgens de voorwaarden, maandelijks opzegbaar blijft. 

Familiepakket
Ook het komende seizoen worden de Familiepakketten weer aangeboden. Dit pakket kan worden verzilverd door minimaal 1 volwassene en 2 kinderen tot en met 14 jaar. Bij het Familiepakket krijg je vele extra voordelen: 

  • De Seizoenkaarten staan geregistreerd op naam van de volwassene en zijn overdraagbaar. Mocht je dus een keer niet kunnen, dan kun je een ander gezin blij maken met deze kaarten.
  • Je hoeft voor deze Seizoenkaarten niet langs te komen bij het stadion voor een foto, aangezien er geen foto nodig is bij het Familiepakket.
  • Je ontvangt bij je Familiepakket aan het begin van het seizoen een tegoed van € 50,- in de Fanshop.

Nog geen Familiepakket, maar wil je wel overstappen? Geef dit dan vóór 16 juni 2020 door via deze link.

Ooievaarspas
Mocht je in het bezit zijn van een geldige Ooievaarspas, dan wordt de 50 procent korting verrekend nadat je met een geldige pas een Seizoenkaart hebt aangevraagd. Dit kan vanaf 17 juli 2020. Maak je gebruik van de korting omdat je in het bezit bent van een Ooievaarspas dan kun je geen gebruik maken van de opties Full Support en Support. 

WIJZIGINGEN DOORVOEREN

Betaling Seizoenkaart in 1, 2 of 8 termijnen
Het is ook volgend seizoen weer mogelijk om je Seizoenkaart in 1, 2 of 8 termijnen te betalen. De Seizoenkaart wordt na afloop van het seizoen 2020/2021 automatisch - zonder dat je daarvoor iets hoeft te doen - omgezet in een Seizoenkaart voor onbepaalde tijd. Mocht je het aantal termijnen waarin je betaalt willen veranderen, dan dien je dit vóór 16 juni 2020 door te geven via adodenhaag.nl/betaaltermijnen. Geef je voor deze datum geen wijziging door, dan zal de afschrijving van de Seizoenkaart vanaf 25 juni 2020 in hetzelfde aantal termijnen als vorig seizoen per automatische incasso worden uitgevoerd. De incasso van ADO Den Haag is te herkennen aan de Creditior-ID: NL 98 ZZZ 3016898200000 – CM.com stichting.

Wij bieden huidige Seizoenkaarthouders drie manieren om te betalen:

  • De eenmalige incasso (betaling in één keer) wordt dit jaar op of omstreeks 25 juni 2020 afgeschreven. Hierbij is het voordeel dat je geen administratiekosten betaalt.
  • Wij bieden opnieuw de mogelijkheid voor een betaling in twee termijnen. De eerste incasso is dit jaar wederom op of omstreeks 25 juni 2020, de tweede incassodatum zal dit seizoen op of rondom 25 oktober liggen. Per incassotermijn wordt € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.
  • Er is ook een mogelijkheid om uw Seizoenkaart in acht termijnen te betalen. De prijs van de Seizoenkaart wordt over acht gelijke termijnen van 12,5 procent betaald. De incasso’s zullen plaatsvinden op of omstreeks de 25ste van de volgende maanden: juni 2020, juli 2020, augustus 2020, september 2020, oktober 2020, november 2020, december 2020 en januari 2021. Per incasso wordt € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Volgend seizoen in een ander vak zitten?
Uiteraard willen wij supporters die van vak willen veranderen ook de gelegenheid bieden om dit kosteloos te kunnen doen. Je dient dit vóór 16 juni 2020 via adodenhaag.nl/vakwissel door te geven. Overplaatsing is alleen mogelijk onder voorbehoud van beschikbare plaatsen.

Seizoenkaart opzeggen
Voornemens om je Seizoenkaart op te zeggen? Dat hopen we natuurlijk niet, maar als je toch hebt besloten om deze op te willen zeggen, dan kan dat door te mailen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Vergeet niet je relatienummer en reden van opzegging in de mail te vermelden. 

Openingstijden en contactgegevens afdeling Ticketing
In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het op dit moment nog niet mogelijk om Seizoenkaarten fysiek aan te vragen of bij het Cars Jeans Stadion af te halen. Wij vragen dan ook zoveel mogelijk via de online kanalen te bestellen. Mochten hier vragen over zijn, dan kunnen wij altijd helpen. Onze afdeling Ticketing is te bereiken via: 

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefoon: 070-3054538

VEELGESTELDE VRAGEN

‘Full Support’ (Seizoen 2020/2021)

WAT IS HET VOORDEEL VAN DEZE SEIZOENKAART?
Deze Seizoenkaart omvat een aantal mooie voordelen. Je ontvangt een exclusieve Gouden Seizoenkaart, toegang tot een speciaal ADO Den Haag-platform met aantrekkelijke kortingen én een unieke vlag, ontworpen door het creatieve brein achter de spandoeken van onze fans. 

HOE WERKT DE VOORRANGSREGELING BIJ BEPERKTE CAPACITEIT IN HET STADION?
Wanneer we volgend seizoen wedstrijden moeten spelen met beperkte toegang van publiek, zullen onze Seizoenkaarthouders voorrang krijgen. Zijn er meer Seizoenkaarten verkocht dan het aantal bezoekers wat op dat moment toegang heeft tot de wedstrijd, dan zullen we de toegangsmogelijkheden verdelen en al onze Seizoenkaarthouders gelijke rechten geven.  

HOE LANG IS MIJN GOUDEN SEIZOENKAART GELDIG? 
De Gouden Seizoenkaart kun je behouden tot het moment dat je de Seizoenkaart opzegt. Dit betekent dat, ook wanneer je Seizoenkaart vervangen wordt, je een nieuwe gouden Seizoenkaart ontvangt. 

WANNEER EN HOE ONTVANG IK MIJN UNIEKE VLAG?
Hierover zullen wij later informatie verstrekken. Wij zullen deze vlag in ieder geval actiematig gaan inzetten om ook gedurende het seizoen in verbinding te blijven met onze ‘Full Support’ Seizoenkaarthouders.

EERDER HEB IK GEKOZEN VOOR 15% KORTING OVER AFGELOPEN SEIZOEN. KAN IK DAN TOCH NOG KIEZEN VOOR ‘FULL SUPPORT’ EN HOE WORDT MIJN KORTING DAN VERREKEND?
Eerder heb je wellicht gekozen om over afgelopen seizoen tegemoetkoming te willen ontvangen. Deze korting is reeds verrekend binnen je persoonlijke bestelling in de ‘Mijn ADO’-omgeving. Daarom kan je nu ook gewoon voor ‘Full Support’ kiezen voor het volgend seizoen. 

‘Support’ (Seizoen 2020/2021)

WAT IS HET VOORDEEL VAN DEZE SEIZOENKAART?
15 procent korting op je Seizoenkaart.

HOE WERKT DE VOORRANGSREGELING BIJ BEPERKTE CAPACITEIT IN HET STADION?
Wanneer we volgend seizoen wedstrijden moeten spelen met beperkte toegang van publiek, zullen onze Seizoenkaarthouders voorrang krijgen. Zijn er meer Seizoenkaarten verkocht dan het aantal bezoekers wat op dat moment toegang heeft tot de wedstrijd, dan zullen we de toegangsmogelijkheden verdelen en al onze Seizoenkaarthouders gelijke rechten geven.  

HOE KAN IK GEBRUIKMAKEN VAN DE KORTING?  
Door te klikken op ‘Ticket Type’ krijg je meerdere opties. Indien je kiest voor ‘Support’, wordt de korting direct zichtbaar. Je kunt daarna je bestelling afronden.

IK BEN MIJN SEIZOENKAART KWIJT. KAN IK EEN NIEUWE BESTELLEN? 

Stuur een mail met je naam en relatienummer naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. en wij helpen je graag verder.

Seizoenkaart kopen (Seizoen 2020/2021)

HOE KAN IK EEN SEIZOENKAART BESTELLEN? 
Ga naar adodenhaag.nl/seizoenkaart, kies een vak en vervolgens de optie ‘Full Support’ of ‘Support’. 

WANNEER KRIJG IK KORTING OP MIJN SEIZOENKAART? 
Kies voor de ‘Support’-optie en ontvang 15 procent korting op je Seizoenkaart voor volgend seizoen. 

IK HEB EEN NIEUWE SEIZOENKAART BESTELD. WANNEER KAN IK DEZE THUIS VERWACHTEN?
De Seizoenkaart ontvangt je automatisch vóór aanvang van het nieuwe seizoen op de deurmat, tenzij wij actiematig besluiten om deze op een andere manier te verstrekken. In dat geval zullen wij je hierover persoonlijk informeren. 

ONLINE BESTELLEN LUKT NIET. WAT MOET IK DOEN? 
Stuur een mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. en wij helpen je graag verder.

Overige vragen (Seizoen 2020/2021)

HOE ZIT HET VANAF VOLGEND SEIZOEN MET ROKEN IN HET STADION? 
Het is vanaf het volgende seizoen niet meer toegestaan om te roken in het Cars Jeans Stadion. Alle Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie clubs zullen namelijk hun stadions rookvrij maken. Kijk op rookvrijevoetbalstadions.nl voor meer informatie. 

IK ONTVANG EEN NIEUWE SEIZOENKAART, MAAR HOE ZIT HET MET BETAALTEGOED OP MIJN BETAALKAART?
Je betaalgoed beheren kan gemakkelijk door een account aan te maken op adodenhaag.nl/betaalkaart. Hier kan je storten, opnemen en je saldo inzien.