News

ADO Den Haag en Algemeen Dagblad hebben een nieuwe samenwerkingsovereenkomst gesloten. De verbintenis is deze week ondertekend door commercieel manager Peter Berg en Bart Verkade zakelijk hoofdredacteur van AD. Door de nieuwe overeenkomst mag AD zich official partner van ADO Den Haag noemen.

"ADO Den Haag is erg blij met deze nieuwe verbintenis. Het is een goed teken dat een merk als AD zich aan ADO Den Haag willen verbinden. De samenwerking moet voor beide partijen een win-win situatie opleveren. AD heeft met meerdere regionale edities een groot bereik in onze regio en daar maken wij als ADO Den Haag graag gebruik van", aldus commercieel manager Peter Berg. Bart Verkade ziet ook de voordelen voor AD in de nieuwe samenwerking: "Wij kunnen met deze vernieuwde samenwerking op een nog betere en actievere wijze gebruik maken van de faciliteiten van ADO Den Haag, ten gunste van onze lezers en relaties. Uiteraard blijft de journalistieke onafhankelijkheid van de krant wel gewaarborgd".