News

Organiseer nu uw Kerst- of Nieuwjaarsborrel in een unieke omgeving! Dit jaar weer een unieke Kerst- of Nieuwjaarsborrel organiseren voor uw personeel en/of relaties? Het Kyocera Stadion biedt deze mogelijkheid! In één van onze exclusieve zalen kunt u genieten van een arrangement inclusief de aanwezigheid van ADO Den Haag mascotte ‘Storky’, een interessante rondleiding door het stadion, een hapje en een drankje. Het arrangement kan zelfs nog uitgebreid worden met een buffet, een toespraak van een directie lid of oud speler of aanwezigheid van een speler/speelster van ADO Den Haag!

Kerst- Nieuwjaarsborrel vanaf 10 personen Welkomst of toost drankje Hollands drankenassortiment Luxe borrelgarnituur Assortiment luxe noten en zoutjes Een sfeervol, voor uw groep, afgezet deel van onze Brasserie Interessante rondleiding door het stadion Gratis parkeergelegenheid €25,- p.p. (minimaal 10 personen) Kerst- Nieuwjaarsborrel vanaf 50 personen* Tijdens uw Kerst- of Nieuwjaarsborrel kunt u 2,5 uur genieten van dit uitgebreide arrangement, bestaande uit: Welkomst of toost drankje Hollands drankenassortiment Luxe borrelgarnituur Assortiment luxe noten en zoutjes Sfeervol ingerichte zaal Aanwezigheid van mascotte ‘Storky’ Interessante rondleiding door het stadion Gratis parkeergelegenheid €40,- p.p. (minimaal 50 personen) Aanvullend vanaf 50 personen: Uitgebreid diner buffet € 32,50 p.p. Toespraak van een directie lid of oud speler in overleg mogelijk Aanwezigheid van speelsters van ADO Den Haag in overleg mogelijk Aanvullend vanaf 100 personen: Aanwezigheid van een speler van ADO Den Haag in overleg mogelijk Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Events via 070-3054510 of This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. *Voorwaarden U krijgt op de dag zelf een uitrijticket voor uw auto. De directie, (oud) spelers en speelsters zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid. Per uur langer dan de aangegeven 2,5 uur betaald u €2,75 per drankje op nacalculatie en €27,50 aan personeelskosten. Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.