News

 

Off The Pitch zal de komende twee jaar zowel het eerste mannen- als vrouwenteam van ADO Den Haag buiten het veld kleden. Het trendy kledingmerk uit Rotterdam en ADO Den Haag hebben elkaar gevonden in een tweejarige overeenkomst waardoor de spelers en speelsters er de komende jaren niet alleen in het veld, maar ook daarbuiten stijlvol uitzien.

Met goed gevoel naar wedstrijden en trainingen
“Spelers en speelsters moeten met een goed gevoel naar wedstrijden en trainingen gaan”, zegt Brian Leons, oprichter en aanjager van Off The Pitch. “Daarom bieden wij kleding aan die comfortabel zit en waarin ze zich goed voelen.” De samenwerking tussen ADO Den Haag en Off The Pitch, dat sinds 2016 actief is, komt niet geheel onverwachts. Na een succesvolle samenwerking met Excelsior Rotterdam was het tijd voor uitbreiding met een andere voetbalclub. “ADO Den Haag is de tweede professionele voetbalclub die wij aan ons portfolio mogen toevoegen. Je ziet dat lifestyle steeds belangrijker wordt in de voetbalwereld. Niet alleen profclubs, maar ook amateurverenigingen hebben al interesse getoond in onze diensten."

offthepitch1

Gedeelde visie
Leons benadrukt verder dat ADO Den Haag als merk goed aansluit bij Off The Pitch. "Beide merken hebben een bepaalde bravoure en houden ervan om de grenzen op te zoeken. ADO Den Haag staat bekend als een club van het volk, en onze gedeelde visie versterkt elkaar."

Stoere uitstraling
Jesper van den Bosch, Head of Sales bij ADO Den Haag, is enthousiast over deze nieuwe samenwerking. “De lifestylekleding van Off The Pitch heeft een stoere uitstraling en de spelers en speelsters voelen zich er prettig in, wat erg belangrijk is. Off The Pitch past perfect bij onze club: ze delen dezelfde bravoure, lef en trots als wij. Daarnaast is Off The Pitch ook vooruitstrevend en sportief. Net als de spelers en speelsters kijken we er als club naar uit om de kleding en schoenen te presenteren aan de fans.”

offthepitch2