ADO Den Haag is trots om aan te kondigen dat de samenwerking met Looije met drie jaar wordt verlengd. Looije wordt met de nieuwe overeenkomst opnieuw Strategisch Partner van ADO Den Haag en blijft de verpakkingspionier uit het Westland zichtbaar als broeksponsor van het mannen- en vrouwenteam.
De nieuwe driejarige overeenkomst betekent dat Looije na een jaar terugkeert als Strategisch Partner van ADO Den Haag. Sinds de verhuizing naar het Forepark is Looije als sponsor aan de club verbonden. Een van de zichtbare elementen van de positieve samenwerking is dat het logo van deze specialist in het om- en verpakken van groente en fruit op de wedstrijdbroekjes te zien is.
Naast de voortzetting van het logo op de broekjes, breidt de samenwerking zich verder uit met de toevoeging van een skybox voor Looije in het Bingoal Stadion. Deze skybox biedt Looije de mogelijkheid om klanten en partners te ontvangen in een luxe omgeving en tegelijkertijd te genieten van de wedstrijden van ADO Den Haag.
Jesper van den Bosch, Head of Sales bij ADO Den Haag; "Looije heeft zich bewezen als een betrouwbare en gewaardeerde partner die inmiddels zeventien jaar aan de club verbonden is. De verlenging van deze overeenkomst is een bevestiging van het wederzijdse vertrouwen in onze gezamenlijke visie en ambitie om verder te groeien."
Ook bij Looije is er enthousiasme over de verlengde samenwerking. "Als Westlander weet ik hoe belangrijk samenwerking is," zegt Piet Looije, CEO van Looije. "Met deze nieuwe overeenkomst versterken we niet alleen onze band met ADO Den Haag, maar laten we ook zien dat we samen meer kunnen bereiken. We zijn trots Strategisch Partner van ADO Den Haag, samen bouwen we aan succes!”