De selectie en staf van ADO Den Haag kregen donderdagmiddag na de ochtendtraining bij de lunch gezelschap van Cees van Bueren en Guido Winkeler van Cars Jeans. De algemeen directeur en salesmanager van de hoofdsponsor gaven een korte presentatie, reikten goodiebags uit en namen vervolgens naast de spelers plaats aan de lunchtafel in het spelershome.

Van Bueren trapte de lunch af met een persoonlijk woordje richting de spelers en staf van ADO Den Haag. Met een gezonde dosis humor vertelde de Cars Jeans-directeur enthousiast over zijn bedrijf en in het bijzonder de gelijkenissen tussen de hoofdsponsor en ADO Den Haag. “Cars Jeans is een 'middle of the road' brand en moet het vooral hebben van hard werken. We hebben in het verleden weleens wat tegenslagen gehad, maar we knokken ons altijd terug. Dat is ook een belangrijke eigenschap van ADO Den Haag. Wij komen graag bij deze sympathieke club. Iedereen is rechtdoorzee en daarom voelen wij ons hier thuis.”

De spelers zaten aandachtig te luisteren naar het woordje van Van Bueren, dat uitmondde in een soort van onbedoelde peptalk. Kortom: een geslaagde lunch met Cars Jeans. Het kledingbedrijf werd al in 1982 opgericht door Van Bueren, die zodoende al meer dan 35 jaar aan het roer staat bij de betrokken hoofd- en shirtsponsor van ADO Den Haag.