Omdat de samenwerking van beide kanten zo goed bevalt, hebben ADO Den Haag en StadMedia hun contract opengebroken en verlengd tot medio 2023. De overeenkomst met de mediapartner, die zich ontfermt over de OFF TV LED Boarding, liep aanvankelijk door tot 2020.

StadMedia verkoopt al sinds 2015 de OFF TV LED Boarding in het Cars Jeans Stadion en is zodoende bezig aan haar vierde jaar als mediapartner van ADO Den Haag. In 2023 zullen beide partijen dus al acht jaar met elkaar samenwerken. “We zijn zeer trots op deze contractverlenging. De samenwerking met ADO Den Haag bevalt ons zeer goed”, zegt directeur Bart de Boer namens StadMedia over het heugelijke nieuws. Onlangs zette de inwoner van Heerhugowaard zijn krabbel onder de nieuwe verbintenis.

Er is sprake van wederzijdse waardering tussen ADO Den Haag en StadMedia, zo benadrukt De Boer. “We helpen elkaar waar nodig en daarom hebben we het contract opengebroken. Het is mooi dat wij in samenwerking met ADO Den Haag ondernemers uit de Haagse regio een mooi platform kunnen aanbieden. We zijn en blijven een trotse mediapartner van de club”, aldus De Boer, die met StadMedia nu al voor de derde keer de overeenkomst met ADO Den Haag verlengd heeft.

StadMedia begon in 2013 met het verkopen van OFF TV LED Boarding bij AZ. Daarna startte de specialist in LED Boarding bij ADO Den Haag. Later voegden Heracles Almelo (inmiddels weer gestopt), VVV-Venlo, FC Utrecht, FC Volendam en Fortuna Sittard zich in het rijtje van clubs waarmee StadMedia samenwerkt.

stadmedia1 site
Op de foto staan Bart de Boer (Directeur StadMedia, links) en Jesper van den Bosch (Accountmanager ADO Den Haag, rechts)