Ga direct naar paginainhoud Ga direct naar laatste nieuws Maak kennis met de unieke Blindentribune Bestel uw Tickets Meer informatie toegankelijkheid Kyocera Stadion Parkeren en Route naar Kyocera Stadion Bestel ADO Den Haag merchandise in de fanshop

Liftintermediair kiest ieder jaar een goed doel uit om aan te doneren. Dit doen zij i.p.v. kerstgeschenken uitdelen aan relaties. Dit jaar heeft Liftintermediair gekozen voor het project DE HELD van ADO Den Haag in de Maatschappij.

Men zegt vaak: “Liftintermediair is het leukste bedrijf van de liftenbranche”. Niet alleen omdat alle medewerkers van Liftintermediair op grond van hun verschillende expertise betrokken worden bij de bedrijfsvoering, zodat het bedrijf van en voor iedereen is geworden, maar ook omdat Liftintermediair een bedrijf is dat maatschappelijk erg betrokken is en zich graag op verschillende manieren wil inzetten voor een betere wereld.

Sinds 1996 wordt in Den Haag het project De Held uitgevoerd. Doel van dit project is het leveren van een bijdrage aan de bestrijding van pestgedrag, racisme, zinloos geweld en homofobie. Spelers van ADO Den Haag bezoeken ongeveer 20 keer per jaar groepen 7 van het basisonderwijs. Gezamenlijk met de spelers wordt een gastles verzorgd die 2 uur duurt. Tijdens deze gastles gaan de spelers met de kinderen in gesprek over de vier genoemde thema’s. Respect is daarbij het kernbegrip.

Dit project past helemaal binnen het MVO-beleid van Liftintermediair. Liftintermediair hoopt dat er nog veel kinderen het project De Held mogen meemaken, en zelf een held worden door niet mee te doen aan pestgedrag!

Foto De Held: Frank Jansen