Vol trots kan ADO Den Haag melden dat Kyocera heeft besloten de shirtsponsor te zijn tijdens de Europese wedstrijden van dit seizoen. Onze spelers zullen met Kyocera op de borst spelen tijdens de duels in de Europa League.

Het speciale Europese shirt, zal dus ook een speciale sponsor krijgen. Een sponsor die ons sinds dit jaar door dik en dun steunt. De samenwerking met Kyocera, niet alleen als naamgever van ons stadion maar op veel meer vlakken, heeft de club een belangrijke duw in de goede richting gegeven. ADO Den Haag is dan ook verguld dat haar wens om een unieke sponsor te hebben voor dit bijzondere Europese avontuur gelukt is. Samen met een multinational van naam als Kyocera gaat ADO Den Haag dus vol vertrouwen Europa in.

Kyocera is in 1959 opgericht als een kleine werkplaats in een voorstad, waar 28 jonge collega’s grote dromen nastreefden. Hun eerste product was een U-vormige keramische isolator (Kelcima genoemd) voor het gebruik in de eerste beeldbuizen voor televisie. Kyocera is tegenwoordig een bijzonder gediversifieerd, wereldwijd opererend bedrijf. Ook bekend van sponsoring in de voetbalwereld bij bijvoorbeeld Atletico Madrid en Borussia Mönchengladbach. Ze streven bij Kyocera grenzeloze dromen na, door uitdagingen aan te gaan die anderen voorzichtig links laten liggen.

Bij Kyocera geloven ze dat een sterke wil dromen tot werkelijkheid kunnen maken en dat onbegrensde inspanningen iedere hindernis kunnen overwinnen. Dit geloof, dat uit de geschiedenis van Kyocera voortkomt, is tegenwoordig nog steeds de drijvende kracht achter hun groei.

Het is voor hen het doel om een creatief bedrijf te zijn dat in de toekomst continue blijft groeien. De medewerkers van de Kyocera Group, die over de hele wereld deze uitdagende visie dagelijks in de praktijk brengen, verpersoonlijken onze groeistrategie. Etienne Hendriks, General Manager van Kyocera Mita Nederland en Hagenaar van geboorte, vertegenwoordigt die gedachte met verve voor ADO Den Haag.