McDonald’s staat midden in de samenleving. Ondernemen met oog voor de omgeving vinden we daarom bijzonder belangrijk en we nemen graag onze verantwoordelijkheid ten opzichte van de maatschappij.

Think global, act local is al sinds de oprichting in de jaren 50 ons motto. Dit is terug te vinden in alle facetten van onze bedrijfsvoering.

Good Food Fast is het credo van McDonald’s. Kwaliteit op alle fronten staat daarbij centraal. Dit houdt in dat we iedere gast de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze willen bieden. Iedereen moet op elk gewenst moment, in een aangename restaurantomgeving, een lekkere keuze kunnen maken bij McDonald’s.

We realiseren dit onder meer door ons assortiment voortdurend uit te breiden met innovatieve producten van hoge kwaliteit. En door onze restaurants te voorzien van een eigentijdse uitstraling. Good Food Fast vormt de komende jaren de leidraad bij alles wat we doen.

Waarom founding partner van ADO in de Maatschappij?

Allereerst ben ik een groot ADO fan sinds mijn jonge jaren. Daarnaast voel ik me erg betrokken bij het wel en wee van de club. Ik ondersteun dan ook graag ieder initiatief waarvan ik denk dat dit een positieve uitwerking kan hebben op het wel en wee van de club. Daarnaast geloof ik als ondernemer dat het noodzakelijk is om iets terug te doen voor de gemeenschap waar je ondernemer bent. Een sympathiek initiatief zoals ADO den Haag in de maatschappij is niet alleen goed voor ADO maar ook voor de voorgenoemde gemeenschap. De stichting zou mogelijkheden kunnen bieden aan mensen die een steuntje in de rug verdienen of nodig hebben. Ik zou als franchisenemer van McDonald’s daar graag met handen en voeten een bijdrage aan willen leveren. Betrokkenheid, passie en Haagse bluf zijn belangrijke thema’s in mijn wijze van ondernemen. Ik zie erg uit naar een constructieve en zinvolle samenwerking met Stichting ADO den Haag in de maatschappij.

Bezoek voor meer informatie onze website: www.mcdonalds.nl