U bent hier: HomeNieuwsLaatste Nieuws › HealthCity nieuwe hoofdsponsor ADO DH



HealthCity nieuwe hoofdsponsor ADO DH

HealthCity wordt met ingang van seizoen 2011-2012 de nieuwe hoofdsponsor van ADO Den Haag. HealthCity International is de grootste en meest toonaangevende exploitant van fitness- en wellnesscentra in Europa. In Nederland voert zij twee formules, te weten HealthCity en Basic-Fit.

Beide formules zullen vanaf komend seizoen regelmatig terug te zien zijn in het Kyocera Stadion. Daarnaast zullen in relatie tot zowel HealthCity als Basic-Fit in samenwerking met ADO Den Haag mooie voordeelacties worden ontwikkeld ten gunste van supporters en bedrijven die relatie zijn van ADO Den Haag. Tevens liggen er plannen om gezamenlijk een mooi evenement te organiseren in het kader van ‘gezondheid en bewegen’.
Als shirtsponsor heeft HealthCitygekozen voor Basic-Fit en deze naam zal vanaf aanstaande zondag op de voorzijde van het shirt van ADO Den Haag zichtbaar zijn.

Quote Robbert Zaadnoordijk, Business Manager Basic-Fit:
´Dit is een super combi! Als Basic-Fit ben ik blij met deze samenwerking met ADO Den Haag. De groei en het succes welke ADO Den Haag heeft doorgemaakt is écht indrukwekkend te noemen! Deze sponsoring is tot stand gekomen vanuit de overeenkomstige sportieve mentaliteit en groeiambities die wij beiden hebben. We mogen er samen trots op zijn dat we zijn gekomen waar we nu staan. Ik ben ervan overtuigd dat we met elkaar een mooie en sportieve tijd tegemoet gaan!’

Quote Dick Vierling, Commercieel Directeur ADO Den Haag:
‘In deze tijden van financiële problemen over de hele wereld, zijn we er als ADO Den Haag enorm trots op dat we met HealthCity de sponsor hebben weten te vinden die zo veel vertrouwen in ons heeft dat ze hun naam letterlijk en figuurlijk aan ons willen verbinden. Het sportieve succes van vorig jaar komt in een mooie deal als deze ook commercieel perfect tot uiting. Wij kijken met onze club omhoog en dat kunnen we met deze overeenkomst van een jaar met een optie op nog twee seizoenen samen met HealthCity doen.’
Zondag, voorafgaand aan het duel met Vitesse, zullen de directie van ADO Den Haag en HealthCity officieel hun handtekeningen zetten onder de overeenkomst. Dit zal rond 14.15 uur plaats vinden op het veld. Nog geen kwartier later zullen de spelers het veld opkomen met de nieuwe naam Basic-Fit op het shirt.

Wie is HealthCity International?
HealthCity International is Europees marktleider in de fitnessbranche. Onder HealthCity International vallen twee formules, te weten HealthCity en Basic-Fit.

HealthCity
HealthCity International is een sport-, fitness- en ontspanningsketen met een bijzondere combinatie van luxe accommodaties en laagdrempelige gezelligheid in een omgeving van hoogstaande service. Met ruim260 clubs in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje is zij Europees marktleider. Dit marktleiderschap is ontstaan na de recente overname van de formule Fitness First in de landen Spanje, Italie en Frankrijk. Dit in navolging van een eerdere overname van deze formule in de Benelux, waarvan inmiddels alle vestigingen zijn omgezet naar de HealthCity merknaam.

HealthCity is meer dan 20 jaar geleden begonnen met een tennispark te Hoofddorp, genaamd Het Arnolduspark. Deze eerste vestiging maakt nog steeds onderdeel uit van de huidige keten. HealthCity loopt voorop in de nieuwste trends op sportgebied, waarmee zij haar vooruitstrevende en leidende positie binnen de fitnessbranche claimt. Zo is bijvoorbeeld binnenkort exclusief op de clubs de revolutionaire Powerbike te vinden. Tevens beschikt HealthCity over het grootste aanbod van Personal Trainers, welke op basis van het onderscheidende Primal Moves trainingsprogramma haar leden elke dag inspireren tot het naleven van een langdurige en actieve levensstijl.
Voor meer informatie www.healthcity.nl.

Basic-Fit
Naast de formule HealthCity voert HealthCity International ook de formule Basic-Fit in Nederland. Deze formule is gericht op pure fitness. Zoals duidelijk wordt uit de pay-off ‘Fitness zonder Franje’ en met de actietekst ‘Alleen de prijs is Basic’ wordt duidelijk gemaakt dat dit concept uitgaat van echte ‘value for money’. De clubs bieden voor een breed publiek hoogwaardige fitness aan, dit kenmerkt zich doordat bijvoorbeeld elke club beschikt over kwalitatief hoogwaardige Technogym apparatuur. Uniek aan deze formule is de overdraagbare gezinspas, het lidmaatschap mag door iedereen wonende op hetzelfde adres gebruikt worden!
Voor meer informatie www.basic-fit.nl.